Temmuz 22, 2014

Hızlı Koşan Atın B....k Seyrek Düşer....:)

Bir arkadaşımın sıklıkla kullandığı deyimlerden biridir ve aklıma geldikçe çok gülerim...:) Aslına bakarsanız bu deyimin nereden çıktığı ile ilgili hiçbir fikrim yok ama benim en çok kullandığım yerler genelde telaşa kapılan arkadaşlarımı birazda gülümseterek uyarmak istediğim zamanlar...

Örmek vermek gerekirse; (Bence çoğu zaman gerekmez örneklerle dolu etrafımız ama yine de vericem:)
Benim için kısa ama pek çok kişi için uzun gelebilecek bir tatile çıktım. 10 gün boyunca sahilde çocuklarımla eğlendim, güneşlendim ve yüzdüm tadına doyulmazdı en çok da ailem ve kardeşlerimle vakit geçirdiğim için böyle keyifli, huzurlu ve mutlu hissettim sanırım. Tabii her güzel şeyin bir sonu var teranesinden mütevellit benimde tatil son buldu. Hızlı koşan at nerede b..k seyrek bıraktı diyeceksiniz!! Tabii ki tatile gitmek için yaşadığım o inanılmaz telaş ve sonunda geri dönüş kürkçü dükkanı (iş) durumu bana bu sözü hatırlattı..Ama olsun daha çok tatiller ve telaşlar beni bekler..

Bu at hızlı koşmaya devam edecek bu yaz..:) Siz siz olun yine de çok telaşa kapılmayın çünkü her güzel şeyin bir sonu var en azından o sonu yeterli enerji ile yaşayın...