Temmuz 24, 2014

Hayaller...

Geçen haftalarda kızım dedesi ile çok ilginç bir diyaloğa girdi ben de kulak misafiri oldum. Zira çocukların insanların duygularına nasıl dokunduğunu anlatan çok özel bir andı.

C: Dedecim ben büyüyünce Hollywood a gidicem...!

D: AA neresiymiş orası :)

C: Amerika da bir şehir.

D: Ne için oraya gitmek istiyorsun?

C: Ünlü olucam..ve annemin hayallerini gerçekleştireceğim..

Bu diyalogdan, benim ünlü olmak gibi bir hayalim olduğunu çıkarabilirsiniz doğal olarak :) Ama beni en çok etkileyen, çocuğumun benim hayallerimi gerçekleştirmeyi düşünmek konusunda ki hassasiyeti. Nereden ve nasıl böyle bir duyguya kapıldığını bilememekle beraber bende yarattığı mutluluğu tarif etmem olanaksız..

Aslında yapılması gerekenin hayallerinizi bir başkasının gerçekleştirmesini beklemek yerine, vakit geçirmeden işe koyulmak ve onları gerçeğe dönüştürmek. Böylece çocuklarımıza, hayat için de her şeyin mümkün olabileceği ve bunu yapabilecek olanın, kişinin kendisi olduğunu anlatabilmek; sadece bir hayali gerçekleştirebilmekten çok daha öte bir duygu olacaktır.

Tüm hayallerin gerçekleşmesi dileğiyle;