Haziran 03, 2014

Kadınlarla ilgili klişeler:)

Beni en çok eğlendiren konuların başında kadınlarla ilgili klişeler gelir. Neden mi? Sebebi çok basit çünkü bunların pek çoğu doğrudur. Hayatım boyunca genellikle kadın popülasyonunun fazlaca olduğu ortamlarda yer aldım. Çalıştığım yerlerde, evde, okulda vs. Mutlaka kadınlarla ilgili anlatılan hikayelerin eninde sonunda haklılık payı olduğunu kabul ettim.

Size de birkaç örnek vereyim kendiniz karar verin;

1) Kadınlar çoğunlukla dışarı çıktıklarında, hemcinslerinin gözüne hoş görünmek ve rekabet tutkusunun verdiği hislerle bakımlı olmak  için uğraşırlar! (Erkekleri etkilemek için yapılan hazırlığın yüzdesi daha düşüktür genellikle)

2) Hepsinin mutlaka vermesi yada alması gereken birkaç kilosu vardır.

3) Genellikle diyet yapıyor olmakla beraber tatlıya hayır diyemezler özellikle nutella ile ciddi bir bağ kurdukları söylenebilir.

4) Birbirlerinin giyim kuşamlarını eleştirmekten ve kusur bulmaya çalışmaktan acaip zevk duyarlar özellikle sosyal ortamlarda, cafe ve restoranlarda bunu rahatlıkla yapabilecekleri köşelere oturmaya bayılırlar.

5) "Bugün çok bakımsızım valla hiç hazırlanamadım" cümlesinin esas anlamı yaklaşık iki saatimi aynanın karşısında geçirdim demektir.

6) Dedikodu yapmayı gerçekten sevmezler. Dedikodu yapmak yerine dertleşmek kelimesini tercih eder ve haklı bir gerekçeye kavuştururlar yapılan sohbeti. Konu genellikle bekarlar için sevgilileri, evliler için ise kocaları ve çocuklarıdır.

Liste çok uzun ama fazla detaya girip sırları açığa çıkarmak çok da doğru olmayabilir. En sonunda aleyhimize delil olarak kullanılması kuvvetle muhtemel!

Not: Yukarıda ki listede genelleme yapılmıştır ama okuyan her kadının listede ki en az bir seçeneğe evet diyebileceğini düşünüyorum.

Sevgiler.