Mayıs 27, 2014

İLK SES

Selam,
Geceden kalan sesleri derleyip toparlamaya çalışacağım. Hepimizin gün boyu silip süpürdüğü kelimeleri bir türlü paylaşamadığı sohbetleri, en önemlisi de günden kalanların gecede nasıl dile geldiğini...

Genellikle kadınlara özgü bir şeydir sabahın ağırlığı ile kalkmak ama bir çırpıda gündelik telaşların peşine düşmek hızlıca akıntıya kapılıp sanki arkamızdan atlı değil de at sürüsü koşturuyormuş gibi zamanı yakalamaya çalışmak, beceremeyince de dönüp ardımıza bakmadan her şey yolundaymış gibi davranmak.

Örnek: Pek çoğumuz, büyük yada küçük şehirde yaşayalım fark etmez, çocuklarımızı okula hazırlamak için sabah erkenden kalkar ve neredeyse patlayacak olan tüm enerjimizle güne başlarken, ta ta tammmm geriden gelen bir ses "ben uyanmam! uykum var!" ardından "ben pantolon giymem"diyen kızınızın kulak tırmalayan çığlığı ve onu takip eden topuklu ayakkabı ile okula gitme talepleri çaresizlikler, döküntüler, kaşıntılar ve booom kovalamaca başlar zamanla aranda! En sonunda servis şoförünün bekliyoruz hadi artık gelin telefonun sesiyle ilk raunda bir sıfır mağlup başlayıp gerçekte hiç bir şey olmamış gibi tüm o kovalamacanın ardından geride kalan zamanla yetinmeye başlarsın.

Geçmiş olsun!:)

Daha yeni başladık sinyali işyerinde alınır ilk. Bugün ne gibi tersliklerin çıkacağından habersiz günlük haberleri açarsın benim ki gibi rutini olan bir işteysen  yok eğer  şansızsan kovalamacan ilk fırsatta patronunla ve mesai arkadaşlarınla başlar. Adını koyamadığın çekişmeler, acaba yeterince hırslı değil miyim kaygısı bak herkes ne işler başardı ben hala buradayım homurdanması günün olmazsa olmazı.

Acele etmeyin ben gün içinde ki kovalamacayı burada yaşatmayacağım size arkası yarın:)


Sevgiler...

Tadı damağınızda, lezzeti zihninizde kalan bir yazı olsun istedim!